Kuka olen?

Täällä kirjoittaa 24-vuotias opiskelija ja pienen tytön äiti. Olen ensi keväänä valmistumassa luokanopettajaksi. Intohimojani ovat urheilu, musiikki ja matkailu. Nautin niin seikkailuista kuin tavallisesta arjestakin. 

Olen haaveilija. Olen haaveillut muun muassa Youtube vloggaamisesta jo pitkään. On kuitenkin tuntunut siltä, että aika ei riitä tällä hetkellä kuvaamisen lisäksi editointiin, joka on melko aikaa vievää. Ehkä haluan myös kehittyä kuvaamisessa ennen kuin perustaisin oman Youtubekanavan. Yhtäkkiä mieleeni sitten pulpahti ajatus: Miten olisi bloggaaminen?. Tartuin ideasta kiinni ja oon niin innoissani!

Blogini nimi (Haaveena matka) tulee siitä, että haaveilen jatkuvasti uusista matkoista ja seikkailuista. Tykkään matkailla kotimaassani Suomessa, mutta myös ulkomaanmatkat ovat lemppareita. Täällä tulette näkemään ja kuulemaan kaikkea liittyen matkailuun ja retkeilyyn. Jaan välähdyksiä omista seikkailuistani ja kerron myös hyväksi koettuja vinkkejä teidän seikkailuja varten. 

Laittakaahan vapaasti palautetta ja postausehdotuksia. Saa ehdottaa myös kohteita, mihin suosittelette lähtemään reissuun! Alla muutamia maisemakuvia aiemmista reissuistani. Tulevista tulette kuulemaan :) Tervetuloa mukaan!











Kommentit

Suositut tekstit